ПРО КОМПАНІЮ

ПРО GROHE

GROHE – провідний світовий бренд комплексних рішень для ванної кімнати та кухні. З 2014 року GROHE є частиною потужного портфоліо брендів LIXIL, виробника новаторської сантехніки та продукції для житла. Щоби надати "Pure Freude an Wasser" ("Справжнє задоволення від води"), кожен продукт базується на цінностях бренду: якості, технологічності, дизайні та сталому розвитку.

Бренд пропонує послуги та рішення, що покращують життя – із окремими портфоліо GROHE QuickFix, GROHE Professional та преміум-суббрендом GROHE SPA. Всі лінійки продуктів задовольняють специфічні потреби професійних бізнес-партнерів GROHE та їхніх диференційованих цільових груп.

Оскільки вода лежить в основі бізнесу, бренд робить свій внесок у LIXIL’s Impact Strategy (Стратегію впливу LIXIL) завдяки ресурсозберігаючому ланцюжку створення вартості: від CO2-нейтрального* виробництва, відмови від непотрібного пластику в упаковці продукції до водо- та енергозберігаючих технологій, таких як у GROHE Everstream – душі з рециркуляцією води. Завдяки гібридній діджитал платформі GROHE X, бренд надає нові імпульси для галузі. Чи то в цифровому форматі у brand experience hub, чи в фізичному або гібридному у GROHE X Brand & Communication Experience Center в м. Хемер (Німеччина), чи то в дорозі з вантажівками GROHE X Motion Trucks. Бренд об'єднує людей, щоб зробити свій внесок у досягнення мети LIXIL – "робити кращі оселі реальністю для всіх, всюди".

*включає проекти з компенсації викидів CO2, детальніше на grohe-x.com/sustainability

ПРО LIXIL

LIXIL (код Токійської фондової біржі 5938) створює новаторські продукти для водопостачання та житла, які вирішують повсякденні проблеми реального життя, роблячи кращі оселі реальністю для всіх, всюди. Спираючись на нашу японську спадщину, ми створюємо провідні світові технології та впроваджуємо інновації, щоб виготовляти високоякісні продукти, які перетворюють домівки. Але відмінність LIXIL полягає в тому, як ми це робимо; завдяки змістовному дизайну, духу підприємництва, відданості покращенню доступності для всіх і відповідальному розвитку бізнесу. Наш підхід втілюється в життя завдяки провідним брендам галузі, зокрема INAX, GROHE, American Standard і TOSTEM. Понад 55 000 співробітників в 150 країнах світу пишаються тим, що створюють продукти, які щодня впливають на життя понад мільярда людей. Дізнайтесь більше на www.lixil.com

Цінності нашого бренду

Якість, технології, дизайн та сталий розвиток. Це цінності бренду, які демонструють наше зобов'язання створювати унікальну сантехніку. Ми встановили надзвичайно високі стандарти, щоби забезпечити ідеальну ванну кімнату та кухню для Вас.

ТЕХНОЛОГІЇ

ТЕХНОЛОГІЇ

З моменту свого заснування понад 80 років тому компанія GROHE була першопрохідцем у сфері інновацій для ванної кімнати та кухні.

Від розробки першого "народного термостата" в 1956 році до розливу питної води за допомогою водних систем GROHE у 2009 році та запуску перших змішувачів, надрукованих на 3D-принтерах по металу у 2019 році. Орієнтуючись на потреби клієнтів, GROHE створює екологічні рішення, що покращують життя та створюють додаткову цінність для споживачів.

Як і раніше, кожен продукт GROHE має своє коріння в німецькому регіоні Зауерланд: відкритий наприкінці 2018 року Центр досліджень і розробок у м. Хемер (Німеччина) пропонує найсучасніші технології, які постійно розширюють межі можливого.

Лабораторія в м. Хемер є першою дослідницькою лабораторією в санітарно-технічній галузі, яка успішно пройшла повторну акредитацію DAkkS – німецького органу з акредитації – для проведення випробувань сантехнічної продукції.

Акредитація скорочує час між розробкою продукту та виведенням його на ринок, оскільки плани випуску продукції здійснюються та затверджуються власною лабораторією компанії відповідно до незалежних процедур випробувань.

ДИЗАЙН

ДИЗАЙН

У шести основних власних дизайн-студіях у Токіо, Токонаме, Нью-Йорку, Лондоні, Дюссельдорфі та Сінгапурі команда LIXIL Global Design створює унікальний досвід для своїх знакових брендів, ґрунтуючись на всебічному аналізі тенденцій та думках споживачів. Поєднуючи цей підхід до дизайну, заснований на досвіді, з передовими технологіями LIXIL, бренд розробляє значущі продукти, які вирішують реальні проблеми та додають цінності повсякденному життю багатьох людей по всьому світу. Для бренду GROHE команда, що базується в Дюссельдорфі, дбає про те, щоб кожен виріб GROHE відповідав цим зобов'язанням.

ЯКІСТЬ

ЯКІСТЬ

Глобальна виробнича мережа LIXIL складається з 79 заводів в десяти країнах, щоб задовольнити попит у будь-якій точці світу. Серед них 5 власних виробничих майданчиків компанії GROHE в трьох країнах. Заводи GROHE знаходяться у містах Хемер, Лаар, Порта-Вестфаліка (Німеччина), м. Албергарія (Португалія) та у районі Клаенг (Таїланд). Всі фабрики дотримуються однакових стандартів і процесів та відповідають найбезкомпроміснішим світовим вимогам щодо якості та функціоналу готової продукції.

Виробнича мережа створена для масштабування довготривалих інноваційних продуктів GROHE і готова виробляти продукцію за найскладнішими специфікаціями у високотехнологічному середовищі.

Від сировини до відвантаження готової продукції – корпорація пишається глибиною виробництва понад 90%. Це включає власне виробництво картриджів GROHE, які є серцем кожного змішувача, надаючи йому довговічності та унікального досвіду GROHE. У поєднанні з уніфікованими процесами кожен завод забезпечує найвищу якість та задоволення потреб клієнтів.

СТАЛИЙ РОЗВИТОК

СТАЛИЙ РОЗВИТОК

Оскільки вода лежить в основі бізнесу GROHE, компанія робить свій внесок у LIXIL’s Impact Strategy (Стратегію впливу LIXIL) за допомогою ресурсозберігаючого ланцюжка створення вартості: від CO2-нейтрального* виробництва, відмови від непотрібного пластику в упаковці продукції до водо- та енергозберігаючих технологій, таких як у GROHE Everstream – душі з рециркуляцією води. Прагнучи до найвищого рівня сталого розвитку вже понад 20 років, GROHE послідовно дотримується системного підходу до сталого розвитку, який в рівній мірі охоплює співробітників, постачальників, клієнтів, процеси, продукцію та соціальну відповідальність.

*включає проекти з компенсації викидів CO2, детальніше на grohe-x.com/sustainability

Дізнайтеся більше про нашу пристрасть до води та зануртеся в теми дизайну, сталого розвитку, якості та технологій на нашій діджитал платформі.