
ПРО КОМПАНІЮ
GROHE – один зі світових лідерів в області створення комплексних рішень для ванної кімнати та кухні. У штаті компанії понад 6 000 співробітників в 150 країнах світу, з них 2400 – в Німеччині. З 2014 року бренд GROHE є частиною портфоліо LIXIL – провідного японського виробника сантехніки і товарів для дому.
GROHE слідує корпоративним цінностям технологічності, якості, дизайну і екологічності, пропонуючи «Справжню насолоду водою» (Pure Freude An Wasser). З моменту свого заснування компанія приділяє величезну увагу розробці інноваційних продуктів. Так колекція змішувачів GROHE Eurosmart і термостати GROHE для ванної кімнати, а також інноваційні водні системи для кухні GROHE Blue стали справжніми бестселерами бренду. Під час розробки своєї продукції GROHE робить особливий акцент на реальних потребах клієнта, створюючи розумні і екологічні рішення, які здатні по-справжньому підвищити якість життя. Продукція марки відзначена печаткою якості «Зроблено в Німеччині», яка показує, що всі процеси по дослідженню, розробці та дизайну продукції бренду глибоко інтегровані один з одним і відбуваються в Німеччині.

Дотримання принципів стійкого розвитку – ключовий елемент корпоративної стратегії GROHE. З квітня 2020 року всі виробничі майданчики бренду перейшли до моделі функціонування із нульовим вуглецевим слідом. До кінця 2021 року компанія повністю відмовилася від використання пластикової упаковки.
GROHE має 5 власних виробничих майданчиків: в м. Хемер (Німеччина), м. Лаар (Німеччина), м. Порта-Вестфаліка (Німеччина), м. Албергарія (Португалія) та районі Клаенг (Таїланд).
Тільки за останні 10 років компанія GROHE отримала понад 460 нагород в сфері дизайну та інновацій, а також кілька разів входила в Toп-10 рейтингу «Найкращі економічні та екологічні компанії Німеччини», в черговий раз підтвердивши свою успішність. GROHE – перша компанія сантехнічної галузі, що отримала премію німецького уряду в галузі корпоративної соціальної відповідальності. Бренд також увійшов до рейтингу Toп-50, що «Змінюють світ» відомого американського журналу Fortune.
Цінності нашого бренду
Якість, технологія, дизайн та надійність. Чотири цінності бренду, які демонструють наше зобов'язання створювати унікальну сантехніку. Ми встановили надзвичайно високі стандарти, щоби забезпечити ідеальну ванну кімнату та кухню для Вас.