Знайти салон-магазин або сервісний центр
Showrooms
  • Салони-магазини
  • Installer

Мой блокнот

Вы еще не сделали выбор

После занесения продукции в блокнот Вы сможете скачать ее перечень здесь.

0 Товар(-ы)
Скачать в формате PDF-документа
Удалить все позиции

Этот товар уже занесен в Ваш блокнот.

Запитання і відповіді
GROHE Sense & GROHE Sense+

Сигнал тривоги при затопленні

Як система GROHE Sense виявляє затоплення?

На нижній частині системи GROHE Sense розташовані два позолочені датчики. Як тільки вода потрапляє на них, коротке замикання викликає сигнал тривоги, який одразу надходить на Ваш мобільний додаток.

Що відбувається, якщо GROHE Sense виявляє протікання води?

Залежно від Ваших налаштувань сповіщень Ви отримуватимете повідомлення про тривогу на мобільний додаток, електронну пошту або SMS. Сам прилад почне миготіти і подавати звуковий сигнал. Якщо Ви встановили GROHE Sense, акустичний і оптичний сигнали вимкнуться через годину від початку встановлення ситуації тривоги, і через 23 години спрацюють знову (і так відбуватиметься щодня, поки батарейки заряджені). Сигнал тривоги системи Sense+ працює безперервно. Щоб вимкнути сигнал, необхідно витерти насухо металеві датчики на нижній частині пристрою ганчіркою без ворсу.

Вимірювання температури повітря і рівня вологості

Installation

Як система GROHE Sense вимірює температуру повітря у кімнаті і рівень вологості?

Температуру і рівень вологості пристрій вимірює кожні 60 хвилин. Щодня дані про рівень вологості і температуру зберігаються у хмарному сервісі GROHE ONDUS.

Задля більшого контролю скористайтеся GROHE Sense+. Із системою GROHE Sense+ Ви отримуєте додаткову можливість перевіряти поточну температуру повітря і рівень вологості, натиснувши на кнопку "Trigger Update" («Триггерне оновлення») у мобільному додатку.

Чим система GROHE Sense відрізняється від GROHE Sense+?

Обидва пристрої постійно вимірюють температуру повітря і рівень вологості. Система GROHE Sense відправляє інформацію про рівень вологості і температуру один раз на день у хмарний сервіс. Завдяки GROHE Sense+ Ви маєте додаткову можливість будь-коли перевірити поточну температуру повітря і рівень вологості, натискаючи кнопку "Trigger Update" («Триггерне оновлення») у мобільному додатку.

GROHE Sense вимірює абсолютну чи відносну вологість повітря?

Система GROHE Sense вимірює відносну вологість повітря. Відносна вологість залежить від температури повітря. Рівень вологості у 100% означає, що повітря повністю насичене водою при даній температурі.

Апаратне забезпечення

Який розмір пристрою GROHE Sense?

GROHE Sense is a water sensor of ø 84 mm and a height of 35 mm.

The extension set consists of a wall plate of ø 84 mm, is 38mm high including the sensor and a remote sensor of 10 mm height and 50 mm diameter. It has an extension cable of 1,2 m.

GROHE Sense+ has the same dimensions as the GROHE Sense and uses the same extension set and has an additional power cable of 0,6 m.

Чи GROHE Sense водонепроникний?

GROHE Sense is protected against spraying and splashing water (IPX3). In the case of a flooding, please dry it immediately. If you have to clean the device, please use a lint-free rag. DO not use any detergents.

Що робити, якщо батареї розряджені?

Either you replace the 3 AAA batteries, or in the case you need permanent information, please purchase GROHE Sense+ which is connected to the mains electricity supply and therefore needs no batteries.

Де встановити GROHE Sense?

Розмістіть систему GROHESense у будинку скрізь, де є загроза протікання води або де Вам необхідно контролювати рівень вологості.

  • Встановіть GROHESense у підвалі будинку, оскільки там існує високий ризик виникнення проблем із водною мережею
  • Встановіть систему від раковинами та умивальниками
  • Встановіть поруч із пральною машиною
  • На горищі будинку, де є вікна, які Ви часто залишаєте відкритими для вентиляції. Система виявить, чи дощ не заливає відкрите приміщення.

Як встановити GROHE Sense?

Спочатку завантажте додаток із Apple AppStore або GooglePlay. Зареєструйтесь і внесіть інформацію про Ваш будинок. Додайте GROHE Sense до обраної Вами кімнати, натиснувши на символ «+» або через каталог. Задайте ім’я і визначте кімнату, встановіть 3 батарейки AAA і увімкніть WLAN, обравши ідентифікатор GROHE Sense і ввівши пароль, який ви знайдете на зворотній стороні пристрою. У разі, якщо Ви вже встановили пристрій і не можете розгледіти пароль, скористайтеся мобільним телефоном, щоб зробити фото зі спалахом.

Потім покладіть пристрій GROHE Sense на рівну поверхню (неметалеву і струмонепровідну) таким чином, щоб датчики доторкалися до її поверхні.

Що робити, якщо пристрій GROHE Sense значно більший за локацію, яку б хотів контролювати?

Скористайтеся комплектом подовжувачів 22506LN0, до складу якого входить подовжувальний кабель довжиною 1,2 м. Прикріпіть до стіни базу для комплекту подовжувачів за допомогою двох гвинтів. Розмістіть дистанційний сенсорний пристрій на пласкій поверхні (неметалевій і струмонепровідній)таким чином, щоб обидва датчики доторкалися до її поверхні.

Якщо бажаєте, щоб пристрій отримував живлення від електромережі і бази подовжувача, встановіть GROHE Sense+.

Що робити, якщо WLAN-зв'язок не стабільний або його взагалі неможливо виявити для підключення пристрою GROHE Sense?

Пропонуємо декілька можливих рішень:

  • Ви можете встановити додатковий ретранслятор, який підсилить WLAN-сигнал біля пристрою.
  • Встановіть точку доступу або ретранслятор (Ви можете обрати між цими двома режимами роботи) безпосередньо на UTP-зв’язок, якщо у Вас є доступ до нього.
  • Ще одним варіантом може бути використання кабелів живлення. Встановіть один кабель електроживлення поблизу маршрутизатора, інший - біля пристрою. Оберіть такий кабельелектроживлення, який має функцію WLAN, або Вам знадобиться додаткова точка ретранслятора/точка доступу.

Запитання і відповіді
GROHE Sense Guard

Виявлення проривів труб і протікання води

Що відбувається, якщо GROHE Sense Guard не підключений до електроживлення?

Ви маєте холодну водопровідну воду, оскільки вентиль залишається відкритим при відімкненні електропостачання. Також у додатку Ви отримаєте сповіщення про те, що система не підключена. І як тільки електропостачання буде відновлено, система запрацює знову.

Що відбувається, якщо GROHE Sense Guard не має WIFI зв’язку?

Система GROHE Sense Guard продовжує працювати. У разі прориву труби, система відімкне водопостачання. Інформація буде відновлена, як тільки з’явиться інтернет зв’язок, оскільки вона зберігається у буферній пам’яті до 30 днів залежно від Вашої споживацької поведінки. LEDкільце миготітиме червоним світлом.

Апаратне забезпечення

Які з’єднання необхідні?

GROHE Sense Guard укомплектований адаптерами із 1” і ¾” штекерним з’єднаннями. Даний діаметр з’єднань найбільш поширений на європейському ринку. У разі, якщо Вам потрібне з’єднання меншого діаметру, Ви завжди зможете знайти його у дистриб’ютора сантехнічного обладнання. Якщо ж у Вашому будинку труби більшого діаметру, рекомендуємо порадитись із майстром з монтажу, чи можливо встановити систему GROHE Sense Guard таким чином, щоб це не вплинуло на необхідний Вам напір води.GROHE Sense Guard – пристрій, який створений для будинків на одну сім’ю із максимальним об’ємом споживання води у 85 л/хв.

Яка довжина кабеля живлення?

Довжина кабеля – 70 см. Ви можете придбати додатково подовжувальний кабель - білий низьковольтний 12 В (постійного струму) кабель із 5.5 x 2.1 мм штекерними і 2.1 мм гніздовимиконтактами.

Що входить до комплекту?

У комплекті Ви знайдете 1 систему контролю водопостачання із двома 3/4” латунними з’єднаннми, штепсель із кабелем і технічну інструкцію із встановлення.

Для спрощення процесу монтажу ми рекомендуємо встановлювати систему GROHE Sense Guard із використанням комплекту настінного монтажу 22501000. Також рекомендуємо встановити запірний клапан перед і після системи GROHE Sense Guard, що у разі необхідності полегшить процес її технічного обслуговування.

Монтаж

Як встановити систему GROHE Sense Guard?

Компанія GROHE рекомендує, щоб монтаж системи здійснював сертифікований майстер, оскільки її неправильне встановлення може негативно вплинути на водопостачання в усьому будинку. В будь-яком разі слід детально ознайомитися із технічною інструкцією продукту, що входить до комплекту поставки, або її розгорнутою онлайн-версією. Також можна переглянути відеоролик з монтажу на нашому вебсайті або YouTube.

Окрім того, ми рекомендуємо встановлювати GROHE Sense Guard за допомогою комплекту настінного монтажу 22501000.

Як підключити систему GROHE Sense Guardі додаток GROHE ONDUS?

Спочатку завантажте додаток із Apple AppStore або GooglePlay. Зареєструйтесь і внесіть інформацію про Ваш будинок. Додайте GROHE Sense Guardдо обраної Вами кімнати, натиснувши на символ «+» або через каталог. Задайте ім’я і визначте кімнату, підключіть GROHE Sense Guard до джерела енергоживленняі підключіть WLAN, обравши ідентифікатор GROHE Sense Guard і ввівши пароль, який ви знайдете на зворотній стороні пристрою. У разі, якщо Ви вже встановили пристрій і не можете розгледіти пароль, скористайтеся мобільним телефоном, щоб зробити фото зі спалахом.

Що робити, якщо WLAN-зв'язок не стабільний або його взагалі неможливо виявити для підключення пристрою GROHE Sense Guard?

Пропонуємо декілька можливих рішень:

  • Ви можете встановити додатковий ретранслятор, який підсилить WLAN-сигнал біля пристрою.
  • Встановіть точку доступу або ретранслятор (Ви можете обрати між цими двома режимами роботи) безпосередньо на UTP-зв’язок, якщо у Вас є доступ до нього.
  • Ще одним варіантом може бути використання кабелів живлення. Встановіть один кабель електроживлення поблизу маршрутизатора, інший - біля пристрою. Оберіть такий кабель електроживлення, який має функцію WLAN, або Вам знадобиться додаткова точка ретранслятора/точка доступу.

Безпека

Що робити, якщо хакер відімкне водопостачання?

Компанія GROHE вживає усіх необхідних заходів, щоб гарантувати безпечне та надійне використання наших продуктів. Ми використовуємо найновішісистемизахисту і безпеки, щоб запобігти ненавмисному використанню наших пристроїв або порушенню приватності і конфіденційності даних. GROHE також надаватиме доступ до оновлень мікропрограмного забезпечення, коли це буде необхідно, і поширюватиме їх через додаток. Уразі взлому системи хакерами Ви гарантовано буде мати водопостачання в будь-який час, як тільки витягнете штекер з розетки. ПотімВи зможете здійснитионовлення мікропрограм, як тільки вони будуть доступні.

Запитання і відповіді
Додаток GROHE ONDUS

Сумісність

Які саме мобільні пристрої підтримують роботу додатку GROHE ONDUS?

Мобільні пристрої Apple (версія iOS 9.0 і вище) та Android (версія Android 4.3. і вище).

Загальні вимоги до пристрою:

  • мін. щільність пікселів 160 dpi
  • мін. роздільна здатність 320x470 пікселів

Які інші пристрої розумного дому можна підключити до додатку GROHE?

На даний момент немає інших продуктів, які можна підключити. Компанія GROHE планує найближчим часом нові розробки, які базуються на стандартах зв'язку WLAN та Bluetooth та цих протоколах.

Які мережеві протоколи застосовують продукти GROHE для хмарного сервісу GROHE ONDUS?

Продукти GROHE використовують протокол WLAN для підключення до домашнього маршрутизатора. Домашній маршрутизатор повинен підтримувати HTTPS, 2,4 ГГц та IEEE 802.11b / g / n. Порт 80 повинен бути відкритим, а також можна використовувати тільки бездротові канали 1 - 11.

Сповіщення і помилки

Я отримуватиму сповіщення лише за умови підключення до місцевого WLAN?

Ні, щоб отримувати сповіщення на Ваш смартфон, Вам потрібне лише активне інтернет-з'єднання. Це може бути мобільна мережа або будь-яка інша WLAN. GROHE ONDUS також може повідомити Вас або інших контактних осіб електронною поштою або SMS у випадку надзвичайних ситуацій.

Як я можу переконатися, що отримую повідомлення та попередження на заблокований екран мого смартфону?

Будь ласка, перевірте в налаштуваннях Вашого смартфону, щоб додаток GROHE ONDUS мав дозвіл на відправлення повідомлень на заблокований екран Вашого смартфону.

Мій додаток не працює. Що робити?

  • Будь ласка, перевірте підключення до Інтернету або спробуйте повторноперепідключитися до мобільної мережі або WLAN
  • Перезапустіть додаток
  • Переконайтеся, що Ви використовуєте найновішу версію додатку. Перевірте Apple App Store або Google Play Store для отримання останніх оновлень
  • Якщо вищезазначене не вплине на роботу додатку, зверніться до служби підтримки GROHE

Безпека та конфіденційність даних

Які дані зберігаються?

У додатку GROHE ONDUS зберігається інформація, яка необхідна для забезпечення належного функціонування підключених до нього пристроїв. Для отримання більш детальної інформації ознайомтесь із Положеннями про конфіденційність у додатку.