Сервіс, монтаж та обслуговування

ЛЕГКИЙ В ОБСЛУГОВУВАННІ

Установка та запуск розроблені так, щоб кожен міг це зробити. Перегляньте відео покрокових інструкцій для установки системи водопостачання GROHE Blue Professional.

ВИМОГИ

  • Простір 50 x 40 x 50 см (глибина х ширина x висота)
  • Блок живлення 230В
  • Водопостачання холодної мережі
  • Вентиляційний виріз в нижній частині шафи (шаблон присутній)

ЛЕГКИЙ В ОБСЛУГОВУВАННІ

Змініть фільтр

Коли прийде час замінити фільтр, дисплей загориться помаранчевим, блимаючим світлом.

Перегляньте відео, щоб побачити як це просто.

Зміна карбонізатора

Блимаюче біле світло попереджає вас, коли прийде час замінити карбонізатор.

Перегляньте відео, щоб побачити як це просто.

ЗАМІНА 1:1

Крок 1

Коли ви вперше купуєте пляшку з CO2, вам потрібний стартовий пакет на 2 кг СО2 (або 425 гр) для 350 літрів газованої води

Крок 2

Для кожної подальшої заправки Вам потрібний Refillet СО2 на 2 кг (або 425 гр) для 350л газованої води

Часті запитання

Установка

Що потрібно враховувати при установці Grohe Blue?

Кулеру потрібна достатня вентиляція повітря і отвір для виходу теплого повітря на дно шафи. У кожному наборі продуктів присутній шаблон для вирізу.

Де я можу дізнатися про жорсткість води?

Жорсткість води може бути виміряна за допомогою доданої смужки у наборі (стосується GROHE Blue з розмірами фільтрів S-, M- та L) , а також, якщо ви маєте GROHE Blue Mg+фільтр, ви можете дізнатися жорсткість води у місцевого постачальника.

Технічне обслуговування

Коли потрібно змінити фільтр?

Фільтр повинен бути змінений через 12 місяців після установки або коли світлодіод загориться червоним. Світлодіод на лівій стороні вказує про стан фільтра: блимає синім /бірюзовим/ зеленим світлом - ємність фільтра менше 20 л -> тоді вам слід замовити картридж для фільтру. Постійно блимаюче помаранчеве світло -> картридж повинен бути змінений.

Як змінити фільтр?

Фільтр можна легко поставити і поміняти. Водопостачання вимикати не потрібно.

Що робити з фільтром?

Фільтр можна утилізувати як звичайний пластик.

Коли потрібно змінити карбонізатор?

Коли карбонізатор буде порожній - додаток Ondus повідомить вас сповіщеннями, і це буде показано на вашій панелі задач. Крім того, світлодіодний індикатор почне блимати білим кольором.

Як змінити карбонізатор?

Для пляшки вмістом 425 гр відпустіть клапан, що містить перехідник, і підключіть нову пляшку. Для карбонізатора вагою 2 кг - закрийте пляшку, випустіть клапан, що містить перехідник, і приєднайте нову пляшку, а потім відкрийте її.

Які є карбонізатори GROHE?

  • Пляшка 425г = 55л газованої води
  • Пляшка 2кг = 350л газованої води

Що станеться, якщо я не буду використовувати Grohe Blue протягом тривалого періоду часу?

GROHE рекомендує не залишати систему фільтрації на тривалий час без робота. Якщо система фільтрів GROHE Blue не використовується протягом декількох днів, фільтрувальна система повинна бути промита не менше, ніж чотирьма літрами води. Якщо ви залишаєте систему невикористаною більше чотирьох тижнів, систему потрібно очистити за допомогою очищувальної рідини GROHE Blue® Bio-Clean (40 434 001), а фільтр потрібно замінити.

Крім того, ви можете активувати функцію автоматичного промивання за допомогою додатка Ondus, щоб система автоматично очищалася один раз на тиждень.

Як очистити / дезінфікувати систему?

Від'єднайте фільтр та карбонізатор від системи. Дезінфікуйте руки та адаптер для чищення, використовуючи розпилювальну головку картриджа. Потім прикріпіть чистячий адаптер до тримача фільтра, загвинтіть очищувальний картридж у адаптер та активуйте режим автоматичного очищення за допомогою програми Ondus або дисплея охолоджувача.

Очистка триватиме 20 хвилин, а в процесі роботи світлодіод у лівій ручці змішувача буде світитися фіолетовим. Після очищення фіолетове світло зникне. Картридж для очищення та адаптер можна видалити, а карбонізатор та новий фільтр можна знову підключити.

Подумайте про запаси

Де я можу придбатий новий фільтр та карбонізатор?

Відвідайте наш інтернет-магазин GROHE Blue або скористайтеся функцією замовлення через додаток Ondus.

Як я можу оновити сховище?

Продукти, замовлені за допомогою програми Ondus - автоматично додаються до вашого сховища. Кількість також можна редагувати вручну.

Панель управління

Як додати системи до своєї панелі управління?

Системи можуть бути додані шляхом інтеграції нової системи у вашому додатку Ondus. Після цього система також з'явиться на вашій панелі управління.

Як створити різні місця розташування?

Місцеположення можна створити в додатку Ondus. Всі створені локації також з'являться на вашій панелі управління.

Питання про продукт

Чому не тече вода?

Фільтр може бути неправильно встановлений, шланги можуть перегинатися або переривається подача води.

Просимо

  • Встановіть фільтр прямо (1 1/2 - 2 обертань).
  • Перевірте шланги, щоб не перетиналися
  • Повністю відкрийте запірні клапани.

Чому на дисплеї горить Е1, немає фільтрованої води, світлодіод блимає червоним?

Безпечне відключення насоса.

Просимо

  • Відключіть блок живлення, зачекайте 30 секунд і знову підключіть.
  • Встановіть фільтр прямо (1 1/2 - 2 обертань).
  • Перевірте шланги, щоб не перетиналися
  • Повністю відкрийте запірні клапани.

Чому на дисплеї горить Е3, немає фільтрованої води?

Немає з'єднання між фітингом і охолоджувачем / карбонатором, або з кабелем, або з роз'ємом.

  • Підключіть роз'єм
  • Зверніться до сервісу Grohe.

Чому на дисплеї горить Е5, немає фільтрованої води, світлодіод блимає червоним?

Функція несправності кулера / карбонатора. Від'єднайте блок живлення, зачекайте 30 секунд і знову підключіть.

Чому на дисплеї горить Е7, немає фільтрованої води, світлодіод блимає червоним?

Датчик виявив вологу всередині кулера. Відключіть джерело живлення, почекайте 15 хвилин і знову підключіть.

  • Якщо ви бачите конденсат - охолоджувач готовий до роботи.
  • Якщо є витік, повідомлення про помилку з'являються знову - звертайтеся до сервісу GROHE.

Чому на дисплеї горить E8, а світлодіод блимає помаранчевим?

Перевищено ємність фільтра. Змініть картридж і оновіть лічильник ємності за допомогою додатка Ondus чи дисплею.

Чому блимає E9 з HI на дисплеї?

Охолоджувач / карбонатор перегрівається. Забезпечте вентиляцію та зменшіть температуру навколишнього середовища до макс. 32 ° C.

  • Охолоджуйте кулер протягом 10 -15 хв.
  • Закрийте повідомлення про помилку E9, дивитися інструкцію

Вже придбали GROHE BLUE Professional? Зареєструйтеся зараз і отримайте вдвічі більше переваг!

Зареєструйте свою водну систему GROHE зараз і отримайте додаткову гарантію! Просто натисніть на посилання нижче, оберіть свій продукт і введіть дату придбання та встановлення. Це так просто!

Зареєструйтеся зараз!
We use cookies to ensure that we give you the best user experience on our website. If you continue your visit, we’ll assume that you are happy to receive all cookies. Find more detailed information about how cookies are used on this website on our Privacy Disclaimer